My bucketlist - Things I want to try

afrejse

Det er onsdag morgen hjemme i Haderslev og jeg skal stå op. Den er lidt over 6 om morgenen og jeg forlader Haderslev kl. 07:00 hvor jeg kører med min familie til København. Vi spiser brunch og hygger inden vi mødes kl. 13:00 med de 6 andre søde udvekslingsstudenter som jeg skal rejse med til New Zealand. Vi får udleveret vores pas og biletter, afleveret bagagen. Heldigvis sagde de ikke noget til at der var 20,3 kg.

Vi sagde farvel til vores forældre og søskende og vinkede så farvel op af rulletrappen. Vi skulle igennem security og lige i TIGER for at købe vand. Da vi skal til at tjekke ind opdager Johanne at hendes pas og biletter er væk! Hun skynder sig at løbe hen til TIGER, hvor det hele heldigvis er. Vi kommer sikkert med flyet og får snakket en del på vej til heathrow lufthavn. Hvor vi skal skifte terminal og med et nyt fly til Hong Kong. Vi kommer på flyet nærmest med det samme.

Jeg sætter mig op til Johanne da hun åbenbart har fået en plads for sig selv omkring 15 rækker foran resten af os AFS’ere. Vi læser dansk women, haha! Og så kommer Magnus og Dea hen og spørger om vi vil se grusomme mig 2, så da de gik talte vi til 20 og alle os AFS’ere gik i animationsmode. Jeg fik sovet en del og spist lidt dårlig flymad. Og endelig ankommer vi i Hong Kong. Her når vi nærmest kun lige at gå på toilettet før boarding er åbent. Det var sindssygt varmt i Hong Kong lufthavn. Så det var dejligt at komme på flyet. Her sidder jeg igen med Johanne, da hendes billet er placeret fra os andre. Vi hygger og ser letters to Juliet. Får lidt aftensmad og HÄGEN DAAZ is mhmmm. Senere får vi nogle til at komme med cup noodles, dejligt med ordentligt mad. Hov, vi fik også nudler til morgenmad i stedet for det normale flymad.

ODa vi landede i Auckland blev vi mødt af nogle AFS’ere der fulgte os hen til check in og sagt farvel til de der skulle hentes i Auckland. Jeg blev checket ind og fulgtes med Johanne og en AFS mand hen til der hbor indrigsflyene var. Så skulle vi vente til mit fly kom. Vi kom til Auckland fredag morgen kl. 07:30 og skulle videre med flyet kl. 11:15. Jeg ankom i New Plymouth kl. 12 og bblev mødt af deb, mo and dayna. (Kyla var på arbejde) de var rigtig søde,  eller det er de. Jeg mødte også min kontakt person. Vi kørte hen til den café kyla and dayna arbejder på, det er en familien ejer så jeg fik endelig rigtig mad. Bagefter kørte vi hjem og jeg så mit værelse. Det er rigtig hyggeligt. Og ENDELIG et bad! Så fik jeg pakket ud og slappet af. Så var vi ude at handle ind, føltes stadig jeg var ombord på et fly. Jeg faldt i søvn i deres hængekøje udenfor, og der var 25 grader. De vækkede mig til aftensmad hvor jeg bagefter gav dem gaver fra Danmark som de heldigvis blev glade for!

JEG HAR DET GODT20140131_063112 20140131_074711 Screenshot_2014-01-29-14-34-48-1 20140129_103714IMG_4655346706152